Jan Mašek Pekařství s.r.o. – pekařství, výrobna
IČ: 07367988
Provozovna: Hlavní 726, Smržovka 468 51
E-mail:
Telefon: +420 606 628 997
1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, práva a povinnosti mezi společností Jan Mašek Pekařství s.r.o. jako prodávajícím a fyzickou či právnickou osobou jako kupujícím, a to v souvislosti s prodejem pečiva, cukrářských výrobků a dalších potravinářských produktů, ať už osobně na provozovně, telefonicky, e-mailem nebo jiným způsobem.
2. Objednávky
Objednávku lze provést:
- osobně na provozovně
- telefonicky
- e-mailem
Objednávka je závazná v okamžiku jejího potvrzení ze strany prodávajícího.
U objednávek nad 1500 Kč při objednání většího množství výrobků je požadována záloha ve výši 50 % z celkové ceny.
U zakázek zahrnující výrobky, které nejsou běžně k dostání na prodejnách naší společnosti, nebo zakázek zahrnující větší množství výrobků, může být vyžadována záloha.
3. Ceny a platba
Ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH. Cena je vždy sdělena kupujícímu před potvrzením objednávky.
Platbu lze provést:
- v hotovosti při převzetí
- platební kartou na provozovně
U individuálních zakázek si vyhrazujeme právo požadovat zálohu ve výši až 100 % z ceny.
4. Zrušení objednávky a změny
Zrušení nebo změna objednávky je možná:
- nejpozději 48 hodin před domluveným termínem vyzvednutí (u běžného zboží)
- nejpozději 72 hodin předem u zakázkové výroby
Při pozdějším zrušení může být účtován storno poplatek až do výše skutečně vynaložených nákladů.
5. Odstoupení od smlouvy
V souladu s § 1837 písm. d) občanského zákoníku není možné odstoupit od smlouvy při dodávce zboží podléhajícího rychlé zkáze (např. čerstvé pečivo, lité pečivo apod.).
U ostatního zboží, které nepodléhá zkáze, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí. Odstoupení musí být zasláno písemně na e-mail:
6. Reklamace
V případě vadného zboží (např. zjevné poškození, jiný druh výrobku, nedopečení apod.) nás, prosím, kontaktujte bez zbytečného odkladu, nejlépe ihned po zjištění vady, nejpozději však do 24 hodin od převzetí.
S ohledem na povahu zboží (čerstvé pečivo a cukrářské výrobky) nelze reklamaci uplatnit při uplynutí běžné doby trvanlivosti nebo při nesprávném skladování ze strany zákazníka.
Reklamaci můžete uplatnit:
- osobně na provozovně
- písemně na e-mailu:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Reklamace bude posouzena individuálně a vyřízena v souladu s občanským zákoníkem, zpravidla bez zbytečného odkladu.
7. Mimosoudní řešení sporů
V případě, že mezi námi vznikne spor, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci: www.coi.cz
nebo využít platformu Evropské unie pro řešení sporů online: ec.europa.eu/consumers/odr
8. Ochrana osobních údajů
Vaše osobní údaje zpracováváme výhradně za účelem vyřízení objednávky, plnění smlouvy a případného kontaktu. Řídíme se nařízením GDPR (EU 2016/679) a zákonem o ochraně osobních údajů.
Podrobnosti naleznete v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů – GDPR, který vám je k dispozici na našem webu, případně poskytneme na vyžádání.
9. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. 6. 2025. Vyhrazujeme si právo je jednostranně měnit, o čemž budete informováni alespoň 30 dní předem, a to prostřednictvím e-mailu nebo oznámení na našem webu.
Máte-li jakékoli dotazy, kontaktujte nás:
📧
📞 +420 606 628 997